sábado, 17 de mayo de 2014

O día das letras galegas

     Hoxe é un día grande para a miña cultura!!! É a morriña me fai pensar en cousas que cando un está na casa parece non percibir.
     Hoy es un día grande para mi cultura!!!Y la morriña me hace pensar en cosas que cuando uno está en casa parece no percibir.
   Cultura...  grande palabra que enche de pequenas cousiñas espacio das nosas vidas... E, sen darlle importancia, vivimos sen decatarnos que con ela nace unha parte de nos. 
    Cultura... Gran palabra que llena de pequeñas cositas espacios de nuestras vidas... Y, sin darle importancia, vivimos sin darnos cuenta que con ella nace una parte de nosotros.
   Hoxe a miña terra festexa que temos unha fermosa lingua propia, que non sempre falamos (e menos eu), que non sempre valoramos e que moitas veces olvidámosnos de sentila e cuidala. Pero, como humáns colonizadores do planeta Terra, non sempre tratamos ben aquelas cousiñas que amamos. 
    Hoy mi tierra celebra que tenemos una hermosa lengua propia, que no siempre hablamos (y menos yo), que no siempre valoramos y que muchas veces nos olvidamos de sentirla y cuidarla. Pero, como humanos colonizadores del planeta Tierra, no siempre tratamos bien aquellas cositas que amamos.
    Hoxe mostro a quen queira ver un anaquiño de aquelo co que crecín sentindo nos meus oidos, có que me educaron. Hoxe invito a sentir a poesía da miña lingua a través de Xosé María Díaz Castro, home que hoxe homenaxeamos pola obra que deixou escrita para recordarnos estas pequenas cousas que moitas veces olvidamos....
   Hoy enseño a quien quiera ver un cachito de aquello con lo que crecí sintiendo en mis oidos, con lo que me educaron. Hoy invito a sentir la poesía de mi lengua a través de Xosé María Díaz Castro, hombe que hoy homenageamos por la obra que dejó escrita para recordarnos estas pequeñas cosas que muchas veces olvidamos...




"Herba perquerrechiña

que con medo sorrís

ó sol que vai nacendo

e morrendo sen ti,

¿ por que de ser pequena

te me avergonzas ti?


¡O Universo sería

máis pequeno sen ti?."

Xosé María Díaz Castro

No hay comentarios:

Publicar un comentario